ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Life is fragile

Publicerad 2014-04-25 06:22:15 i Allmänt,

Ja har inte orkat, ja har inte orkat skriva något. Ja har inte orkat läsa någon blogg, eller vara inne på internet över huvud taget. Ja har varit så trött, så trött att ja precis orkat gå till skolan och inte somna på föreläsningarna.

Ja tror att mycket beror på mitt minimala intag av mat den senaste tiden. Så nu idag har ja ätit en portion gröt med massa gott på, i skolan ska ja äta något och sen ikväll ska ja försöka äta någon varm mat. Nu får det vara stopp på dessa dumheter att inte äta ordentligt. Inte för att detta egentligen är ordentligt men det är bättre än typ inget.

Sen ska ja försöka lägga mig i tid i natt, eftersom ja vaknar så tidigt, tre, så får ja några extra timmar om ja går och lägger mig runt tio i alla fall. Jaja nu ska ja göra mig klar och traska iväg till skolan.

Och alla ni underbara människor som kommenterar och bryr er ja är förhoppningsvis snart tillbaka…

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-04-25 15:59:22

Usch, vet hur jobbigt och svårt det är!! Härligt att höra att du ätit god gröt idag och har fler matplaner! Visst är det extremt svårt, men det är nog helt enkelt så att det tar tid och FÅR ta tid. Sjukdomen är ju lömsk på det sättet! Kram till dig!!!

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-04-25 19:10:20

Skönt att höra något från dig för jag var orolig att det hade hänt dig något. Ta din tid och vila upp dig och fokusera på att få i dig lite mer. Något är bättre än inget! kram

Postat av: Maja

Publicerad 2014-04-26 14:54:02

Jag förstår dig precis! Har själv börjat slarva för att jag känner en sådan ångest inför Valborg, jag vill inte begränsa mig men ändå gör jag det. Det är inte friskt, inte någonstans.
Massa styrkekramar till dig tjejen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela