ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Skjuter på problemen

Publicerad 2014-08-31 15:00:02 i Allmänt,

Ja mailade min lärare och sa att ja inte kunde komma på introduktionen imorgon så nu har ja ytterligare en dag på mig att bestämma mig. Vilket är tur då ja inte har en aning om hur ja ska göra. Att ta studieuppehåll är jättekomplicerat, ja måste skicka in massor med papper och ja måste förlänga min sjukskrivning och få försäkringskassan att godkänna den. 
 
Att välja mellan livet nu eller livet sen känns som det värsta beslut ja någonsin varit tvungen att fatta. Ja hatar när det blir svårt, då flyr ja då vill ja inte vara med mer, men vad är livet om inte komplicerat. Ja har ju till och med funderat på att avsluta det just för att det varit för svårt, varit för mycket. Och nu sitter ja här i samma situation igen...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-08-31 16:11:18

Även om allt känns jäkligt och jobbigt just nu så kommer den känslan att försvinna. Håll ut <3

Svar: Tack gumman!!
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Maja

Publicerad 2014-08-31 18:12:35

Jag vet precis hur du känner men jag tror nog att studieuppehåll är det bästa. Det är ett heltidsjobb att bli frisk & det är först nu som jag faktiskt kommer offra 100% av min tid på att bli helt frisk.
Du måste inte förklara för mycket för klassen, jag sa att jag är borta ett år pg.a medicinska skäl (vilket tekniskt sätt kan vara vad som helst).
Det kanske är krångligt, men det är nog värt det i slutändan.
Sv: Ja, jag är sjukt nervös & rädd...
Kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela