ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Studier/studieuppehåll

Publicerad 2014-08-30 11:59:20 i Allmänt,

Studier:
-Slipper missa en hel termin
-Slippper förklara för mina klasskompisar varför ja inte går
-Slipper ta tag i csn och studieuppehåll och pengar
-Slipper känna att det är ytterligare en sak som ja inte klarar av
-Slipper vara kvar på avdelningen och äta tills ja blir stor som en flodko
-Får komma hem till min lgh och göra precis som ja själv vill
 
 
Studieuppehåll:
-Kan ta tag i anorexin en gån för alla
-Slipper göra dem på avdelningen besvikna
-Slipper möta  läkarens arga blick när ja skriver ut mig
-Kan vila upp mig ordentligt under detta halvåret och komma tillbaka med nya krafter
 
Ja studier vinner ju i min värld, även om många av de saker under uppehåll väger ganska tungt så känns det inte allt som att det borde återuppta studierna nu på måndag...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-08-31 12:57:53

Val är verkligen inte lätta att göra och särskilt inte när man slits mellan två olika alternativ.

Jag hoppas att du väljer det som i längden kommer att få dig att må bra. Om det nu blir att du är kvar så finns alltid studierna kvar. Ge dig själv chansen till att må bättre <3
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela