ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

FREE TL

Publicerad 2014-09-30 21:18:31 i Allmänt,

Ligger i sängen och tittar på tv, någon dansk tv serie som är helt okej. Lär väl somna snart då ja redan fått mina mediciner, både lite tråkigt och skönt att somna så tidigt. 
 
Ja har fått en stalker på avd, en kille som är bipolär och just nu väldigt manisk. Han följer mig, säger hur söt jag är och frågar om ja tycker om honom. Vilket ja verkligen inte gör då han är både irriterande och elak mot personalen.
 
 
Ja har bestämt mig ja ska bl frisk på riktigt, ja sla försöka må bra, örsökar bara att det inte gjorde så ont, både fhskskt och psykiskt...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-09-30 21:43:35

Jobbigt med en som följer efter dig :( gör personalen något åt det? Vet dock hur svårt det tyvärr kan vara, urk!
Du kommer klara att bli helt frisk :)
Kramar!

Svar: Du är för go du, ja har dock lite svårare att tro på mina chanser att bli helt frisk. Nja personalen säger till mig att gå därifrån, vilket inte löser så mkt när han skriker efter mig. Men nu på morgonen så har ja nog förklarat för honom att vi aldrig kommer bli mer än vänner. Hoppas han kommer ihåg det om nån timme också...
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Ida

Publicerad 2014-10-01 09:41:16

Wohoo!!! Vi kämpar tillsammans! Det kommer göra ont men det kommer vara värt det i slutändan.
Kramar

Svar: <3
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela