ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

...

Publicerad 2015-04-05 16:29:00 i Allmänt,

Dagen, ja va har ja gjort denna dagen, jo ja har varit på en promenad, inte så lång som ja hade velat men ändå en lite promenad. Träffade en vän en kort stund innan hennes buss gick och hon påpekade igen att Capio var det bästa stället ja varit på hittils. Hon tycket att det skulle göras en plan för när ja inte mår bra så att vi vet vad och hur vi ska göra när ja väl mår dåligt. Ja ska prata med min samtalskontakt på onsdag och be henne prata med dem.
 
Sen har ja varit på apoteket för att hämta ut mina mediciner, det är alltid lite nervöst när ja vet att ja har en hel veckas mediciner hemma. Tänk om ja börjar må dåligt då vet ja ju inte vad ja kommer hitta på. Men nu ska ja till han med matgruppen på tisdag och träffa samtalskontakten på onsdag och sjukgymnasten på torsdag. På lördag blir det stallet hela dagen lika så söndag och måndag, det ska bli roligt. Så ja har alla dagarna planerade och kan därför inte hitta på något dumt...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-04-05 20:52:19

Vad bra att dina vänner ska få ta del av hur de kan hjälpa dig så du kan få stöd av dem. Fint att de bryr sig så mycket om dig. Har aldrig fått den frågan av mina vänner hur de kan göra för att hjälpa mig när jag mår dåligt men beror väl på att jag sluter mig då.

Jag har planer på att kanske ge Capio en chans om jag inte blivit friskare efter sommaren. Om jag nu ens har chans att få komma dit. Men iaf tror du att det skulle passa mig? Är ju inte så ätstörd så är rädd att jag ska triggas av alla som är sjukare. Förresten varför fick man inte tugga tuggummi och har du slutat med det även om du inte är där längre? :P

Kämpa på och ta en dag i taget <3

Svar: Ja ge capio en chans det är värt det!! Och ja ja tror du skulle behöva och passa bra in på den hjälpen. Vet egentligen inte varför man inte fick tugga tuggummi men ja har börjat med det nu när ja kommit hem igen ;D
Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Maja

Publicerad 2015-04-07 13:35:50

Capio är i alla fall det bästa som hänt mig.
Hoppas att du får komma tillbaka snart vännen <3

Svar: Capio är verkligen jättebra men att vara hemma är snäppet bättre!!Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Christian

Publicerad 2015-04-09 19:36:12

<3

Svar: Tack vännen <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-04-12 17:39:11

hur mår du? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela