ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Dagen...

Publicerad 2015-03-14 15:05:15 i Allmänt,

Idag har ja varit och ätit frukost med två vänner, jättemysigt. Är så skönt att ja har så fina vänner de gör att ja orkar lite mer än vad ja egentilgen gör. Efter frukosten så åkte vi på loppis, en jätteloppis, men det fanns inte så mycket roligt. Passade på att köpa en flaska vin också, ska nämligen iväg på roligheter ikväll. Hoppas det blir bra, ja är alltid lite orolig när ja ska iväg för det kan alltid sluta i kaos i och med att ja har lite tabletter som inte ska blandas med alkohol. Men men ja är i alla fall glad att det händer något att bara ligga hemma och titta på tv som ja vet att det annars blivit...

Kommentarer

Postat av: Ann Pettersson

Publicerad 2015-03-14 20:18:57


Hej, jag har skrivit ett inlägg om att jag kanske ska på behandlingshem. Jag söker lite tips och råd från folk som varit på behandlingshem eller som har erfarenhet av vård då man är inlagd en längre tid. Har du någon liknande erfarenhet? Jag skulle vara jätteglad om du läser inlägget och kanske ger mig råd!

Svar: Förlåt för sent svar! Behandlingshem är verkligen jättebra om man hamnar på ett som känns rätt och där man kan få den hjälp man behöver. Va är det för ställe som skulle vara aktuellt? Hoppas verkligen att det blir bra för dig. Stor stor kram <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-03-15 13:23:35

Låter farligt att blanda alkohol med de medicinerna :-/ Hur gick det igår? Själv när jag mår dåligt har jag lätt att må ännu sämre när jag dricker alkohol, men jag förstår ändå att du vill hitta på ngt och det är bra att du är social men var rädd om dig <3 kram

Svar: Åh ja det är verkligen ingen hitt att drick alkohol när man tar tabletter. Tycker ja borde lära mig det men nej då, det är nog misstag ja måste göra om och om igen... Hur är det med dig?
Stor stor kram <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Christian

Publicerad 2015-03-15 17:22:49

Hoppas du hade det härligt!

Postat av: M

Publicerad 2015-03-16 00:20:34

Berätta gärna hur det gick! Kram ha en bra vecka!!

Svar: Hahaha ja orkar inte med mig själv, ungefär så kan vi sammanfatta veckan och helgen :DKram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela