ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Trött

Publicerad 2015-03-10 08:48:00 i Allmänt,

En stor del av mina dagar består av att sova eller iaf vila ändå är ja så hemskt trött hela tiden. Nu har ja legat vaken sen halv sju och bara velat somna om men vetat att det inte kommer gå. Ja har sovit mina åtta timmar och min kropp behöver inte mer sömn, men trött det är ja ändå. Ja önskar iblland att man bara kunde sova bort dagarna så de försvinner fortare, ja orkar inte leva vissa dagar, dagar som bara innebär plågan kringa att inte äta och oviljan kring att leva. Det tär så på kraftena att ha ensama dagar med bara mina tankar, önskar man kunde fast forward till en dag då ja har något inplanerat. Som imorgon då ja har hästen och sen ska till sjukgymnasten. Idag kan ja fast forward till i em då ja ska fika med en kompis.
 
Nu tillbringar ja dagarna med att titta på serier och gå promenader och idag då vädret verkar bli fint ska ja sitta och sola lite. Kankse ganska skönt att ha en helt ledig dag...
 

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2015-03-10 09:23:10

Ja fast forward önskar jag att man kunde göra också! Eller spola tillbaka tiden så man får ha kvar samma hjärna som man har idag men liksom börja om och göra annorlunda! Hoppas du får en fin dag ändå <3

Svar: Ja spola tillbaka hade oxå varit en bra idé, då kunde man göra om och göra rätt. Tack, ja hoppas du får en fin dag oxå, det förtjänar du!
Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-10 12:17:36

Går också med såna där tankar att jag bara vill sova bort dagarna, men vaknar alltid ganska tidigt precis som du. Blir glad de dagarna jag lyckas vakna sent för då har jag inte så mycket tid att slå ihjäl.. Tragiskt att vi ska behöva känna såhär :(

Hoppas att fikan blir mysig <3
Massa kramar

Svar: Fikat blev väldigt mysigt, kul å träffa henne igen.
Fattar inte vad man ska fylla dagarna med nu när de är helt tomma. Ska börja boka upp minst en sak varje dag, annars blir allt bara ostrukturerat och kaosit. Har du kommit på hur du ska få tiden att gå? Hänger du upp dagarna på ngt speciellt?

Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela