ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Jul i alla våra hus

Publicerad 2014-12-26 17:19:03 i Allmänt,

Då var julen äntligen över, tänk att ja har fasat över julen i 15år, det är helt otroligt. Men denna julen fungerade ändå okej, visst finns tankarna på hur onyttig och äcklig ja är hela tiden men det har ändå varit okej. Tycker det är so svårt att veta vad som är en normal portion och vad som inte är det. Men skam den som ger sig. 
 
Sen har det nog blivit lite för många promenader för att de ska vara glada här i Varberg men det är det enda som kan lätta lite på min ångest. Vissa måtider har försvunnit vilket har skapat kaos i mitt huvud, ja vill ju att det ska fungera men ja tänker inte äta själv flera gånger om dagen, då kommer min familja att tycka att ja är jätte onyttig. 
 
Åh dessa jular får mig bara ur balans, känns som att ja bara vill lägga mig ner och dö, det har verkligen varit en intensiv jul där mycket som ja inte kan hantera har inträffat, Men det bästa ja kan göra är nog att bara fortsätta följa capios schema nu när ja är tillbaka, för även om det inte fungerar hos mina föräldrar eller hemma de tär mitt andra stora problem... 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-12-26 17:52:42

Du kämpar på bra! <3 Svårt att hålla de rutiner man egentligen ska men det är bara att ta nya tag nu när du är tillbaka. Man kan inte sköta allt exemplariskt. kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela