ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Arg

Publicerad 2014-10-13 18:30:45 i Allmänt,

Ja har varit så arg halva dagen, och det tär på krafterna kan man säga. På teamet i morse hade de kommit fram till att ja och den andra lilla äs patienten skulle dela rum, att vi skulle till det rummet där det går att låsa dörrarna till toalett och dusch. För att de skulle ha bättre koll, då inte på mig utan på henne för att de misstänker att att hon kräks eller något annat, vilket hon lovar inte gör. Men blir en straffad blir vi båda straffade för här går vi ätstörda tydligen under en och samma kam. 
 
Ja kan säga att ja blev arg och ledsen när ja fick reda på detta, ja trivdes bra i det rummet ja hade ja är inte gjord för dubbelrum och att ha låst toalett är verkligen jobbigt för mig. Nu är det så att ja slipper att de tittar på mig när ja går på toa men de ska vara där när hon går och ja måste hålla på att säga till att de ska låsa upp och sen låsa efter att ja varit där. 
 
Så halva min dag har gått åt till att må dåligt och den andra halvan har ja försökt att läsa lite i min bok, allt för att få tiden att gå...
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-13 22:23:07

Förstår att du blev arg. Kan lätt kännas väldigt orättvist. Hoppas dock att det går bra att dela rum och ha låst toalett.

styrkekram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela