ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Film

Publicerad 2014-10-12 21:10:51 i Allmänt,

Ja blir så knockad av min kvällsmedicin att ja går och lägger mig runt halv nio på kvällarna, sen somnar ja inte fören ja får min nattmedicin vid tio men ändå det är drygt att behöva sova vid denna tiden. De andra skulle se en film som verkade bra men det blev det ju inget för mig. Känner mig som min 83åriga farmor som går och lägger sig nio och vaknar halv sex på morgonen. 
 
Kanske skulle bett dem lämna kvar datorn ute så ja kan se filmen på morgonen imorgon...
 
Kom precis på att ja alltid slutar mina inlägg med tre punkter som om fortsättning följer, vilket det typ aldrig gör. Ja är faan mästare på att använda punkterna också, gör det i sms och på FB och Instagram, ja typ i allt. Btw någon som har ett roligt insta konto som ja kan följa, börjar tröttna på mina vänners bilder på barn och, ja barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela