ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Förvirrad

Publicerad 2014-10-26 10:50:23 i Allmänt,

Ja är ju lagom förvirrad, glömde nämna att ja bland annat hittade världens härligaste tröja, den hade kostat 600 och nu kostade den 100. Helt otroligt roligt, men så mkt svårare att att packa när man hittar nya saker hela tiden... Kom även tillbaka i tid till avdelningen så det blev inga problem.
 
Sen är ja allmänt förvirrad kring hur ja ska få plats med allt ja vill ha med mig. Just nu har ja två väskor som är fullpackade, ja vet inte hur ja ska lyckas med detta. Men men det är väl lyx problem, ungefär som mina försök att sluta tugga tuggumi. Ja menar Capio mot tuggumi, lätt beslut, men ändå så svårt att lyckas vänja sig av med. 
 
Förvirringen fortsätter idag då ja ska till stan och handla, samt träffa en kompis. Det blir roligt att träffa henne men just det där med att gå ytterligare en dag på stan känns lite jobbigt, det är så otroligt mycket folk där. Sen ska ja lyckas få i mig den andra pajen som de skickade med mig igår. Åt ju den till middag igår oxå så det blir en upprepning från igår...
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-26 13:16:16

Vilket fynd du gjorde! Alltid kul med ngt nytt i garderoben även om det försvårar packningen ;)

Tycker att du är grym som klarar att vara social och sköta måltiderna :)

Är du väldigt nervös/orolig inför fytten? Blir det på tisdag?

Sv: Tack för din kommentar, ska försöka öppna mig men måste känna att det finns utrymme för att göra det så kommer väl lite längre fram i terapin.

kram<3

Svar: Tack gumman!!Men tyvärr gick inte maten så bra idag, blev lunch på avdelningen och sen ett glas vin, men nu är det strax kvällsmat.

Japp på tisdag vid halv tolv kommer pappa och hämtar mig. Känner mig ganska nervös men inte så orolig, ska mest bli skönt att komma härifrån, även om det är känns lite nervöst med nya rutiner osv.

KRAM gumman!!!!
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela