ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Hum

Publicerad 2014-10-16 14:33:08 i Allmänt,

Ja pratade med de på capio och de skulle höra av sig inom två veckor vilket kanske är bra. Då får ja lite tid att reflektera och verkligen bestämma mig. Inte så att ja inte är motiverad för nu ska ja faan ut ur denna jävla sikiten, den ska inte få ta mer tid av mitt liv, ja tänker inte gråta över ND eller något annat matigt. 
 
Var iväg på en klinik och kollade om de kunde ta bort ett födelsemärke som ja har i ansiktet, inget stort men ja har stört mig på det väldigt länge. Så nu ska ja om två veckor punga ut med 1000 kr för att ta bort detta lilla märke, förmodligen lär ja få ett fint ärr också men det bryr ja mig verkligen inte om. Hellre ett ärr som ja säkert kommer störa mig på än ett födelsemärke. 
 
Så med Capio går det sakta framåt, på avdelningen går det sakta framåt och i livet så står det helt stilla...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-16 20:45:45

Woho älskar din kämparglöd och din motivationsnivå! Tror på dig :)

Svar: TACK <3
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela