ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Permiss

Publicerad 2014-10-24 14:44:51 i Allmänt,

Pratade med läkaren idag angående permission i helgen, sa att ja ville vara borta typ lördag och en stund på  söndagen. Det har hon översatt till en nattpermission lördag till söndag och att ja inte ska vara tillbaka fören middag på söndag. Inget mig emot iofs men det blir många måltider som ja ska klara av själv. 
 
Som tur är har ja världens bästa personal här så ja får med mig två protioner mat härifrån, middag lördag och lunch på söndag. Kändes direkt mycket bättre att åka hem och vara borta och själv lite innan ja ska iväg och inte vara själv på en lång tid. För även om ja kan stänga in mig på mitt rum så kan ja ju inte undgå människor i den grad som ja iblnad behöver.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela