ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Trötter

Publicerad 2014-10-14 17:16:39 i Allmänt,

Ni skulle bara veta vilket liv det varit på avd idag, dels så har storlarmet gått två gånger, vilket betyder att två pers från alla åtta avd kommer springandes. Så nu är det en som har en eller två extra vak.
 
Sen har en kompis till mig lånat ut sin lgh till en kille som var inlagd på våningen under i sommras när hon var inlagd här, nu har hon inte fått hyran på två månader 10000 vilket hon igår försökte få tillbaka, det slutade med att han tog strypgrepp på henne och polisen kom. De körde bara ut honom ur min väns kompis lgh och anklagade min vän för att vara påverkad.
 
Om det ändå hade slutat där, nej samma kille har lurat en annan patient här på avd på 6000 och han har inte vågat göra något så ja har skrivit till honom och begärt att han ska lämna tillbaka pengarna, känns sådär nu i efterhend. Men men min vän kommer hit idag och hälsar på iaf. Så det blir roligt hoppas ja.
 
Men inte nog med det lilla kaoset, min lilla lilla nya rumskompis mamma kom för en stund sedan och nu ska de stämma avd för att de sätter lpt på henne. Vilket egentligen är ett måste vid den låga vikten. Men iaf så har de haft tjafs med en ssk, och ringt massa samtal och gjort det ena med det andra, allt medan ja har försökt att vila. Gått sådär. Men ja ska ringa Varberg redan i morgon och fråga när ja kan tänkas få en plats. Så ja håller tummarna på att det kan gå ganska fort i alla fall.
 
Men nu är ja så trött så ja förstår inte hur ja ska orka med att min orkan vän ska komma, men ja piggnar nog på mig...
 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-14 21:34:01

Oj vilken händelserik dag du ha haft :-/ Hoppas iaf att du får sova i natt och att det är lugnare imorgon <3
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela