ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Lugnet efter stormen

Publicerad 2015-04-04 20:02:27 i Allmänt,

Japp ja världens lugnaste preson fick en attack av ilska mot allt vad påsk och sjukdom och skit heter. Det börjad emed att ja åt en ordentlig lunch igår, ångest, sen va vi och hälsade på farmor, ångest, sen skulle vi sitta i soffan som familjen svensson och titta på tv, ångest. Idag skulle ja gå ut med oliver själv men icke då för ja får bara flanera fram enligt de där två föräldrarna, ångest. Sen kom kommentarerna om att ja hade blivit mindre, tor mig ja vet, ångest. Ja överlevde iaf kvällern och frukost och sen fick ja dem att köra hem mig för ja hade självklart glömt all min medicin hemma. Det kunde ja ju inte nämna för dem men ja det blev ju inte många minuters sömn i natt.
 
Självklart skulle vi stanna och handla oxå, blev lite gottbröd med massa frukt i och någora soppor, alltid något som kan gå att klämma i sig. Sen va ja iaf äntlignen hemma och kunde dö lite i min soffa, det var välbehövligt, även de åtta stasoliden som slank ner i halsen var välbehövliga... Nu ska här sovas

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-04 20:29:42

Åtta stesolid. Låter mycket. Vilken styrka tar du?

Svar: Ja det blev lite mycket ca 40mg men det är ju ingen fara att ta så många iom att ja har 5mg styrka. :)
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-04 20:29:42

Åtta stesolid. Låter mycket. Vilken styrka tar du?

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-04-05 09:57:13

Låter som en tuff påsk som du har behövt ta dig igenom. Men du tog dig igenom den, bra jobbat! Överdoserade du lugnande igår?

Hur mår du idag? <3

Svar: Ja, fast jag vet inte riktigt vad som är grundproblemet längre och det blir svårt att försöka jobba med något som man inte vet vad det är. Har ju både gått i DBT och KBT men ätstörningen har ändå inte försvunnit. Vet du vad grundproblemet är för dig? Vad din äs är ett symtom på?
kram

Svar: Ja ja överdoserade ganska rejält, dumt kan ja tycka nu i efterhand men i stunden var det en bra idé.
Nja ja tror att min ätstörning ligger i kontrollkänslan, ja har ingen kontroll på resten av mitt lv men kring just maten kan ja ha den kontroll som ja behöver. Sen har det väl blivit ett slags ångestlindring och där kommer ju min GAD (generaliserat ångestsyndrom) in.

Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela