ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Fina hästen

Publicerad 2015-03-09 11:23:17 i Allmänt,

Varit i stallet på morgonen och ridit, min vän ovh hästägaren behövde lite hjälp med sitt bångstyre till häst. Eller hon behövde en pilot medans hon stod på backen och piskade på den lilla damen, hon har nämligen kommit på att hon kan stå på stället och bocka och stegra sig. Men det va roligt vi fick igenom det och och det var skönt att hon blev så fin sen den lilla damen. Så ja ska rida henne någon dag i veckan, så min vän får lite tid å plugga på. 
 
Annars ska ja ha samtal i em, förbereder mig på att hon vill väga mig, hon har nämligen semester i två veckor sen. Men ja kommer vägra att väga mig, vill inte att någon ska veta hur stor ja blivit. Mina ridbyxor satt som ett korvskin nu när ja var och red, precis så ja fick på mig dem och knappt att chapsen gick att få igen. Sen är ja egentligen för trött för att gå dit, vill hellst lägga mig och sova men det är nog ingen bra ide. Det är altid jobbigt att vara där och nu vill hon att ja ska bestämma mig för om ja vill ha boendestöd eller inte, samt om ja vill gå på aktivitetshuseteller inte. Många beslut och ingen aninag om vad ja ska besluta...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-09 12:20:02

Åh!! Vad mysigt det låter! Visste inte att du rider! <3

Svar: Jodå ja är både ridlärare och unghästutbildare. :)<3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-09 13:09:34

Men Gud vad roligt att du är så duktig!! Har det blivit mindre nu när du mått dåligt? Kram<3

Svar: Mm ja har inte orkat vara i stallet på jättelänge, sen har det blivit mindre med hästar och ridning sen ja flyttade. Innan jobbade ja ju typ bara med att rida och hålla lektioner. Men det ska förhoppningsvis bli så att ja rider några dagar i veckan nu, så det ska bli roligt. Kram <3
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela