ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Mycket

Publicerad 2015-03-27 20:03:29 i Allmänt,

Det har hänt så sjukt mycket sen ja skrev sist, kaos, roligheter och resor. Varit på akuten och psyk men inte för min egen del utan för en väns del. Det har varit kaos med maten ena dagen har det fungerat okej, som idag, andra dagar har ja inte äit alls. Har varit och hälsat på en vän uppe där ja bodde innan och det har också varit fint men mycket jobbigt i perioder. Åkte därifrån men känslan av att nu oekar ja inte med livet längre, bokade upp mig på att rida en väns häst så planerna på att avsluta livet blev lagda på hyllan. Hade samtal med min ssk idag och vi bestämde att ja ska till sjukgymnasten på måndag och till henne på onsdag, så därför kan ja inte gör något dumt. 
 
Fattar inte att livet ska vara så svårt, att ja hela tiden ska få tankar på att allt är meningslöst, vilket ja egentligen vet inte stämmer. Men när ja fastnar i de tankarna så blir de sådanna sanningar, ja blir helt tagen av dem och de är det enda som snurrar i huvudet. Sen tror ja mycket är sömnbrist, ja har sovit så sjukt dåligt uppe hos min vän och det har varit jobbigt i och med att hon hela tiden tvingar i mig mat. Men idag har ja fått mitt 10kg tunga kedjetäcke så nu hoppas ja på en natts orentlig sömn, ska nämligen till stallet tidigt imorgon blir till att åka kl sex. Men det känns bra att ha något att göra...

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2015-03-29 16:48:07

Hur känns ett kedjetäcke? Är det skönt?

Svar: Ja det är jätteskönt, fördelen mot ett bolltäcke är att de är mer lättmanövrerade och att de väger mer. Sen låter ju bollarna lite och är man lätt väckt så suger det ju att vakna mitt i natten. Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-03-30 17:58:13

Blir ledsen av att läsa att du får sådana dippar att du inte känner att du vill leva längre :-/ Blir dock glad över att positiva saker kommer in i ditt liv som gör att du fortsätter kämpa :)

Hoppas att kedjetäcket kan hjälpa dig med sömnen för blir sömnen bättre så kan man må bättre. kram

Svar: Kedjetäcket är guld värt, skönt att ha hittat något som hjälper mig med sömnen <3
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela