ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Vååår

Publicerad 2015-03-13 20:21:07 i Allmänt,

Japp det är vår ute, helt underbart, ja har tillbringat dagen med att sitt på uteplatsen och sola. Så fantastiskt skönt, brände mig till och med lite. Annars har dagen varit lugn, mått helt okej vilket är så skönt, inte funderat så mycket på mat och mående. Tror ja mår bättre de dagar när ja bara kan släppa allt och följa varje liten idé eller tanke. Dagar då ja inte äter enligt mig för mycket utan får i mig mina smörgåsar, idag åt ja till och med en extra mjuk smörgås och en dubbel knäcke och det känndes inte ens jobbigt. 
 
Var nera i stan en stund och gick i affärer, ville hitta en lång skjorta då min verkar vara försvunnen, men kom hem med en mascara och en t-shirt. Sen har ja legat och tittat på tv resten av dagen det är skönt de dagar när motionen inte blir tvångsmässig utan den liksom vävs in i dagen. Idag gick ja till stan och sen hem ifrån apoteket, på tal om apoteket så har ja nu fått rätt medicier i min APO-dos så nu slipper ja hålla på med tabletter i paket. Borde egentligen lämna in alla mina mediciner så ja inte her dem om ja börjar må skit igen, men ja känner på mig att det inte kommer hända...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-13 21:26:10

Det är så härligt att våren är här! Mår alltid lite bättre när det är såhär fint ute!
Skönt att det är ordnat med APOdosen..
Kram!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela