ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

CSN, kyla och annat som skaver

Publicerad 2014-12-29 09:06:50 i Allmänt,

Måste se tillatt ringa csm idag, de har betalat ut pengar för januari månad och ja ska inte vara sjukskriven då. Alltså måste ja betala tillbaka dessa pengar vilket gör allt jättejobbigt. Fattar inte varfö inget vill fungera så som ja vill. 
 
Va händer annars? Jo ja ligger på mitt rum och läser, tittar ut och inser att det är jättekallt just nu, ingen som hellst lust att ge mig ut på en promenad. Men idag är det iaf vardag så det blir ett litet samtal och imorgon kommer min riktig samtalskontakt tillbaka. Så skönt, inte så att ja inte gillat hon ja har nu, hon är grym, men ja känner att ja vill ha tillbaka min riktiga så ja kan få vräka ur mig precis allt ja vill och ändå vara säkerpå att hon inte kommer dömma eller sätta någon egen stämpel på mig. 
 
Förövrigt så är ja helt slut av alla anspänning som den här julen har burit med sig, ja har verkligen försökt att hålla min matplanering någorlunda men det har kommit så mycket saker i vägen som har gjort det extra svårt. Sjuk pappa, ny opererad mamma hund som vill promenera mycket och vänner som vill ses på stan. Alltså har det blivit många promenader, väldigt många mer än vad som ja egentligen hade behövt gå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela