ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

God morgon!

Publicerad 2014-11-11 06:46:02 i Allmänt,

Som vanligt så är ja vaken från sex på morgonen, vaknar nu för tiden ganska pigg men lite "bakis" från mina tabletter. Det var ju inte så längesedan ja bara kunde sova tre timmar per natt så ja står ut med "bakis" känslan, bara ja får fortsätta sova. Idag är det inga samtal så istället ska ja på taktil massage och det är basal kroppskännedom, sen ska ja väl försöka ta det lugnt resten av dagen. Några härifrån ska åka in till stan och ja kan knappt vänta tills ja får följa med på sådant också. 
 
Men först måsste ja vänta tills mina tre vilo veckor har gått och sen tills ja börjar med ND. Till skillnad från sjukhuset så har de tre om dagen här, vilket känns lite skrämmande. Men ja ska ju bli frisk och ju snabbare ja kommer upp i normalvikt destu snabbare kan ja börja plugga igen... 
 
(Tror många missförstod mitt förra inlägg, om ja går upp till mitten av deras målviktsspann så har ja gått upp dryga 25kg från min lägsta vikt.)

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-11-11 09:42:55

Skönt att du får sova mer i alla fall för sömn gör så mycket för att man ska kunna orka med.

25 kg från BMI 19,5 är skrämmande lågt, jag är glad att du överlevt en så låg vikt. Du kommer fixa att bli frisk och du kommer att må bättre <3

Hoppas att du uppskattar den taktila massagen och BK:n :)
kram

Svar: Jo tack det var inte den bästa sommaren i mitt liv när ja vägde så lite, som tur var lyckades ja vända det själv och har inte varit nere på någon så låg vikt igen.
Det blev ingen BK vilket är ganska skönt, men den taktilamassagen var gudomlig, alla borde verkligen pröva det.

Stor kämpa på kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: jonna

Publicerad 2014-11-11 19:08:30

vet du ungefär vilket bmi du har, vilka näringsdrycker använder capio

Postat av: jonna

Publicerad 2014-11-11 19:08:34

vet du ungefär vilket bmi du har, vilka näringsdrycker använder capio

Svar: Nopp ja vet inte alls vilket bmi, när ja lämnade avdelningen hade ja 16 men nu lär ja ha en bra bit över det. Men som sagt ja försöker tänka att ja inte bryr mig... De använder Fortimel compackt här :D
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela