ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Mindfulness

Publicerad 2014-11-02 11:45:49 i Allmänt,

Idag har ja varit med på mitt andra mindfulness pass, det var helt okej, mykcet bättre än det jag är van vid från DV då vi skulle känna "könet". Denna gubben hade både sittande och stående övningar. Vi skulle känna kroppen vilket alltid är lite dumt för ja fastnar alltid i smärtan i min rygg, så också nu. 
 
Igår var det oboy igen nu till kvällsmat, ja klarar verkligen inte av det, hade ja kunnat gråta eller få panik så hade ja nog fått båda. Nu håller ja istället all ångest innom mig, vilket kanske inte heller är det bästa. Ja får ju även mina stesolid innan varje stor måltid och det hjälper endel. Men dem vill ju läkaren ta bort, de gillar inte benzo tabletter. 
 
Ja ja nu är det lunch så bäst att skynda sig ut...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-11-04 10:03:11

BK och mindfulness kan vara så olika utformade så man måste nog testa flera olika typer innan man kan bestämma sig för om det är något för en själv :) Jag tror att de allra flesta behöver det i sitt liv oavsett dåligt mående eller inte. Kul att denna är bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela