ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Bra dag

Publicerad 2014-10-26 18:52:24 i Allmänt,

Jäklar vilken fin dag ja har haft. Börjar nästan ångra Varberg och vill stanna här bland mina vänner istället. 
 
Ja åkte hem efter lunch och fixade väldigt lite med packningen (la i lite mer saker). Sen åkte ja in till stan och träffade C, vi gick i massa butiker och ja köpte allt ja behövde och lite till. Bland annat så hittade ja ett par härliga byxor så nu har ja ännu ett par mjukisar. Sen tog vi varsin kaffe och gick ännu lite mer på stan. C skulle träffa sin long lost kusin och ja hängde på, tog varsitt glas vin och sen åkte jag hem för att kolla och lämna lite av det ja hade köpt. 
 
Nu är jag tillbaka på avdelningen och ligger i sängen lite halv lullig av ett glas vin och väntar på kvällsmaten. L håller på med sin mobil och vi är precis sådär osociala som vi kan vara, dvs vi skickar bilder mellan varandra och tittar lite på FB. Underbart!!
 
Imorgon är det dags för födelsemärket på kinden att ryka, känns både bra och dåligt, ja kommer ju få ett ärr istället men nu har ja stört mig på det i 28 år så nu kan ja störa mig på ett ärr i 28 år istället.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-10-26 19:30:51

Lilla Stinisch.. Cyberrymden är så otroligt stor men ändå så otroligt liten ibland.

Tänka sig att det rör sig så mycket i det där lilla söta huvudet. Det rör sig tydligen inte bara om att räkna hörn och vinklar under vilan efter lunchen på DV.. ;)

Jag blir glad över att du får chansen i Varberg. Och glad över att du faktiskt TAR den också.. Visst kommer det att bli jävligt jobbigt men det är du nog beredd på. Men den som tar sig igenom tiden där verkar även ha de bästa chanserna att få sitt liv tillbaka.

Jag var ju i Mora. Och även om jag gillade stället i sig så var det inte tillräckligt. Hade jag fått göra om det så hade jag inte varit så feg som jag var då och valt Varberg istället för MHE.

Även om det blir en intensiv period för dig nu så har du ändå ett litet krypin och behöver inte smyga in i det gula rummet.. Vilket iof alltid var upptaget av en vrång Sandra som låg i en hög under en filt och var arg. ;)

Varberg är inte ett dagis likt dagvården och jag tror att det kommer att bli hur bra som helst..!

Jag tror på dig, stumpan, och jag håller mina tummar så hårt jag kan för att detta ska gå vägen!

Kram // Sändrisch

Svar: Åh min lilla Sandra, fasiken va duktig du är som listat ut att detta är ja...Hur u h-vete du nu gjort det?
Nej tro mig det är kaos i mitt huvud och det blir fasiken inte bättre av att umgås med bipolära maniska personer hela dagarna, typ skjut mig...

Hehehe nä ingen sandra i rummet (tyvärr) eget rum, kock och ja får städa själv, inget är likt dagvården, I`m in heaven om det inte varit så intensivt. Men va fasiken någon gång ska man väl ta tag i skiten och växa upp/ta tag i sig själv osv...

Va bra nu har ja hittat ett sätt att hålla kontakten med dig nu kommer du inte undan!!!

KRAM <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-27 08:57:05

Vad bra att de sista dagarna blir bra så att du får ta med dig en bra känsla :)

Lycka till med ingreppet idag! Jag upplever att det är lättare att ta ett ärr än födelsemärken och ärren behöver inte bli så stora. Har en kompis som tog bort ett i ansiktet och jag kan inte se ngt ärr. Hoppas att du blir nöjd :)
kram <3

Svar: Det blev faktiskt inte så stort såret. Får väl se efter tre månader då ja får ta bort tejpen, hur det kommer se ut.
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela