ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Funderingar

Publicerad 2014-10-18 09:09:59 i Allmänt,

Sitter och tittar ut över sjukhusområdet, tittar mot huvudbyggnaden, på dess gråa tråkiga uppsyn. Hur sjuka människor kan bli friska och gå ut ur entren och må bra. Att ja en dag ska få jobba med att hjälpa människor i sjukdom och sorg, men även i lycka och hopp.
 
Sen tänker ja på mig själv, självisk som man är, ja kommer inte gå ut ur denna byggnad och vara frisk. Det vet ja redan, ja kommer att gå ut och må lika som ja gjorde när ja kom in, bara lite större och med en erfarenhet rikare.
 
Idag ska ja med mina föräldrar och bror och hitta på något, får se vad det blir då min bror stukat foten... Självklart att han ska hitta på något. Han gör för mycket dumma saker så ja är inte förvånad att han nu skadat foten. Men men han är vuxen så han får försöka tänka lite själv inna han kör på som om han vore odödlig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-18 10:22:09

Det är bara en tidsfråga när du kommer att må bättre <3 Det kan ofta kännas omöjligt, men ingenting är omöjligt!

Är du storasyster eller lillasyster? :) Jag har också en bror men det har varit jag som stått för de dumma påhitten. Stukade min fot riktigt rejält då jag på fyllan tyckte att det var en bra idé att i höga klackar bära en tung man på ryggen på kullersten... Men som du skriver är man vuxen så får man tänka lite själv.

Hoppas att du får en trevlig dag <3
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela