ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Lååång dag

Publicerad 2014-10-28 19:08:33 i Allmänt,

Känns som att denna dagen aldrig tar slut, har hunnit med så otroligt mycket. Först hann ja med att packa om och packa ner det sista i alla mina sjuttielva väskor, hunnit laga en väska som gått sönder osv. Sen har ja haft utskrivningssamtal, ja sänker dina tabletter, ja tar bort detta....ja kände hur paniken spred sig i min kropp, NEJ ta inte bort mina lugnande.... Efter många om och men hade de i alla fall fixat e-recept på alla mina mediciner, fast självklart ytterligare en fundering kring om de skulle ta hand om mina mediciner när ja kom fram. 
 
När pappa hade kommit åkte vi alltså till apoteket självklart fick ja vänta hur länge som hellst för, "du har så många, vi måste ta alla som har kortare recept först". Sen hade de ändå inte alla mina mediciner så ja måste fixa ett imorgon.
 
Sen hela första tiden på capio är ju ett kapitell i sig. Men nu är ja framme och har ätit fika, middag och frukt... Imorgon är en ny dag!!

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-28 20:04:22

Kan bara tänka mig hur det måste ha varit idag med alla saker som ska fixas med. Hoppas att du får sova i natt så att allt hinner sjunka in <3 kram

Postat av: J

Publicerad 2014-10-29 02:28:07

Vad har du för lugnande? Kram och kämpa på nu

Svar: Ja har Stesolid som lugnande, fungerar ganska bra på mig.Kram!!
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Ida

Publicerad 2014-10-29 14:41:15

Hoppas det känns bra på capio även om det såklart är tufft. Stor kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela