ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Ledsen

Publicerad 2014-10-23 20:58:29 i Allmänt,

Dagen igår efter att ja varit på Capio och idag har varit väldigt jobbiga. Ja tycker inte om stora förändringar och detta är verkligen en förändring. Sen måste ja ju frakta hem de saker som ja inte ska ha med mig och fixa fram det ja vill ha med mig. 
 
Men mest är ja nog ledsen över att lämna alla de fina människorna här, min kontaktperson och ja ska i alla fall spela wordfeud och en annan får ja lägga till på fb. Sen kommer ja ju inte kunna träffa mina vänner lika ofta, ja har som tur är två vänner som bor i Varberg så dem lär ja bombadera. Men även många fina människor som ja har träffat här på avdelningen blir det svårt att hålla samma kontakt med men ja ska verkligen försöka. Vill ju veta hur det går för dem.
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-23 21:27:44

Skulle reagera likadant som du gör. Förändringar är jobbiga och avsked är ännu jobbigare men detta kan bli starten på något bättre och det går alltid att hålla kontakten på något sätt. Tillåt dig att vara nere men samtidigt öppen för det nya <3
kram!

Svar: Ja ja vet att man kan hålla kontakten men det blir ju aldrig riktigt samma sak.
Ja ja har en viktgräns, men det är snarare dit upp ja vill nå men kanske inte längre än det, så ja vet inte vad de kommer säga på Capio om det. Men ja tänker att det får ja ta när ja väl kommer dit.
Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela