ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

När allt känns jobbigt

Publicerad 2014-10-20 20:53:54 i Allmänt,

När allt känns jobbigt och ja inte gör annat än att längta hem, men samtidigt är för rädd för att åka hem. 
 
Precis så har det kännts idag, ja orkar inte vara kvar här mer, ja orkar inte med alla dessa bipolära uppåt/nedåt maniska människorna. Inte så många på en plats, det blir för mycket ibland. 
 
Samtidigt vet ja att ja inte är världens roligaste att umgås med heller, ja är nedstämd även om ja håller masken uppe. Ja är jobbig med alla mina tvång ja äter långsamt och det är säkert jobbigt att sitta och titta på mig när ja tuggar runt smörgåsen.
 
Men ja har snart varit här i fem månader, druckit nästan 300 ND och smällt i mig minst lika många  smörgåsar och måltider, det börjar kännas lite uttjatat nu. Imorgon ska ja iaf till min samtalskontakt och ja hoppas nästan att ja kommer bryta ihop, ja skulle behöva bryta ihop, släppa uta allt det som ja håller innom mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela