ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Spagat

Publicerad 2014-10-27 21:06:41 i Allmänt,

När man inte har mycket alls att fylla dagarna med och har vörldens mest ointressanta liv så kan man som mig börja stretcha. Mitt mål: gå ner i spagat och idag var ja så nära att ja nästan nuddade golvet, så jädra grymt. Någon dag till och jag är nere.
 
Har för övrigt tagit bort ett födelsemärke idag, så ny ser det ut som att ja har varit i slagsmål, tänker köra på den att den andra ser så mycket värre ut ;)
 
Just det M min flyttgalna kompis var här och sa hejdå hon ska ut på båten i 10 veckor och nu på fredag flyttar hon till åre. Sen var C och R här, de är lika galna som innan, hade Adila (läkaren) sett dem hade hon nog LPTat dem igen...
 
 

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2014-10-28 08:48:54

Vilken lyx att du är så vig! Jag har tänjt och tänjt sedan jag var liten men jag har inte blivit vig och min tränare sa att det berodde på att vissa föds med ett bäcken som inte gör att man kan bli vig och gå ner i split och spagat. Jäkligt trist :-/

Hoppas att flytten går bra idag och att du får bra människor omkring dig <3
kram

Svar: Ja har aldrig varit vig men helt plötsligt kom ja på att ja skulle börja öva lite iaf. Förvånad ja blev när ja kom en bra bit längre ner än ja kommit tidigare.... Så kul!!
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela