ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Gråten i halsen

Publicerad 2015-04-02 12:24:16 i Allmänt,

Paniken sprider sig gråten sitter i halsen ja känner bara hur livet rinner ifrån mig hur min omgivning försvinner. Fick precis reda på att farmor ligger på sjukhuset och kan inte andas, panik, hon e den ja står närmast den ja alltid är hos när ja är hos mina föräldrar en av de ja älskar mest i hela universum. 
 
Tyvärr hade paniken kommit innan ja fick rda på det om farmor. Ja åkte tidigt till stallet och sen när ja var påväg tillbaka så kom alla känslor över mig på en och samma gång. Ja blir stressad för ja vet inte hur framtiden kommer se ut, kommer det fungera med matgrupp två dagar i veckan eller ska ja tillbaka till Varberg? Kommer det finnas plats för mig i Varberg om ja vill tillbaka dit? Kommer ja fixa detta, kommer ja orka detta, ja tårarna började rinna påvägen till bussen och nu när ja sen kom hem bröt ja ihop i en hög innanför dörren. Ja tog mig till duschen och där låg ja sen och lät vattnet lugna mig någorlunda. Men nu har ja tagit tre lugnande så nu är ja ganska groggy, ska lägga mig och sova en stund innan ja åker till mina föräldrar och hälsar på farmor...

Kommentarer

Postat av: lacunae.blogg.se

Publicerad 2015-04-02 18:51:55

åånej... inte din farmor... :( hoppas verkligen att hon kryar på sig..! Förstår att det gör dig orolig när det gäller Oliver också..?

Stina.. Du är ju en människa som gillar ordning och reda. Jag tycker att du ska skriva ner fördelar och nackdelar med Varberg och den där matgruppen. Jag tror att du vet vad du behöver göra. Innerst inne så vet du det. Och kolla upp hur Varberg ställer sig till en "återkomst" så vet du vilka alternativ du har att välja mellan.

Ta hand om sig nu..
kram // sändrish

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-04-03 15:02:24

åh nej :( Håller tummarna att din farmor blir bättre <3 Försök ta stöttning av dina nära och ta hand om dig <3 kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela