ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Det går över

Publicerad 2015-02-19 19:12:33 i Allmänt,

Nu är ja hemma i min lila lägenhet igen, efter lite problem på capio så fick ja packa mina saker och åka hem. Men känslan av att vara kastad ut till vargen igen borde ju gå över. Ja ska ju klara mig hemma egentligen det är bara ett litet problem ja gör det inte. Från att ha ätit ordentligt med mat sen juli är ja nu tillbaka på min diet av två smörgåsar per dag, och självklart tio koppar kaffe. Men det går över, ja ska komma tillbaka på rätt bana igen och målet är att få komma tillbaka till capio. 
 
Så för tillfället så umgås ja med vänner tillbringar timmar i telefon med min bästa, och tar korta med härliga promenader. Självkart har ja även börjat titta på en ny serie "State of affair", eller ngt liknanade. Något måsta ja ju göra när ja vaknar tre på nätterna. Va händer mer? Nja typ nada... Men det går över, allt går över även dåligt mående...

Kommentarer

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-02-19 21:15:18

Vad ledsen jag blir av att du har blivit utslängd men framförallt hur fort du har gått tillbaka till svälten :-( Vill inte att du ska förlora allt du har kämpat för, för som du kämpat! Oavsett att du har gått tillbaka till svälten så kommer du aldrig komma tillbaka på ruta 1. Det du har fått med dig hittills från Capio finns med dig. Håller tummarna för att du snart får hjälp igen. Ge inte upp! Det livet som du vill leva, finns och väntar på dig när du är redo!

Vad söt du är <3 Nej, jag ska försöka att hålla denna vikt. Jag äter alla 6 mål om dagen, tränar inte och slutat spy så borde inte gå ner mer.

Jag brukar inte köpa strl 32, så denna var större än vanligt för så smal är jag faktiskt inte :)

Precis det du säger till mig säger jag tillbaka - du duger precis som du är. Att svälta och gå ner i vikt löser inget som du vet. Men jag förstår att det är svårt för dig <3
styrkekram


Svar: Ja ska prata med min ssk i nästa vecka, så får vi se vad som händer. Och visst har ja med mig massor av kunskap men det verkar inte räcka ändå, ja är nere i skiten ändå.
Massa kramar
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-02-19 21:20:57

Men.. Varför blev du utslängd? Gumman, försök äta! Du klarar det! Du har hela livet framför dig. Det kommer kännas okej, jag lovar!! <3

Svar: Äsch de hade sina anledningar till att skriva ut mig men det suger ändå. Hoppas verkligen att ja kan få komma tillbaka. Ja ja vill verkligen inte gå tillbaka till hur allt var innan, det är för plågsamt.
Kramar
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Linn

Publicerad 2015-02-19 22:10:18

Jag fattar inte vad du kan ha gjort för 'fel'? Känns hemsk om du inte ska få komma tillbaka... ge inte upp...

Postat av: Ida

Publicerad 2015-02-20 15:01:17

Men varför??
Du får INTE falla tillbaka nu Stina! Ska du söka till capio igen? När får du komma dit? Fortsätt kämpa hur svårt det än är. Samma resa en gång till ska du inte behöva göra!
Kram <3

Svar: Ja ja kommer nog att åka tillbaka till Capio om ja får det för dem iaf. Ja ska verkligen försöka att hålla i maten så gått det går, men det är så svårt. Ja vill verkligen inte göra om allt detta eller ha det ogjort det var så kämpigt att komma dit ja är idag så ja vill inte göra om detta...
Kramar till dig gumman <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Lovisa

Publicerad 2015-02-20 15:08:06

Men nej vad ledsen jag blir! Vad är det som har hänt?

Ge inte upp Stina, det är inte värt det!! Du ska klara detta, jag tror på dig. Allt är så mycket bättre på andra sidan.

Kramar till dig fina du <3

Svar: Ja det hände lite grejer så ja fick inte var kvar :(
Ja försöker kämpa på så gott ja kan och ja kanske får komma tillbaka till capio om ett tag, så ja hoppas på det...

Kramar
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Maja

Publicerad 2015-02-20 17:05:08

Åh vännen, vi saknar dig verkligen här, det ska du veta.
Svälten är ingen lycka, det vet både du och jag. Nu när jag fått den stora äran att få lära känna dig i verkligheten vill jag bara ditt bästa.

Jag tror på dig Stina, det gör jag verkligen!
Massa kramar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela