ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Kommentarer

Postat av: Ann Pettersson

Publicerad 2015-02-21 22:41:50

Hej, jag hade en fråga!
Jag undrar om ditt bloggnamn "i en luftballong" har något att göra med Big Fish låte "fritt för vinden"?

Postat av: Ann Pettersson

Publicerad 2015-02-21 22:43:43

Hej, jag hade en fråga! Jag undrar om ditt bloggnamn "i en luftballong" hae något att göra med Big Fish låten "Fritt för Vinden"?

Svar: Nä det har den egentligen inte men Big fish är verkligen en av mina favvo filmer all time...
ienluftballong.blogg.se

Postat av: lacunae.blogg.se

Publicerad 2015-02-22 14:10:24

Ok.. Vi jobbar på det där med insikt..!

Guud Stina!! Jag hade behövt dej och dina händer här idag..! Jag har stökigt och JÄTTEont i mina axlar..! Det är fan knutar överallt.. Det är bara du som är ihärdig nog att bråka med dom...!

Svar: Åh faan det va ju inte bra, synd att du bor så långt borta bara annars hade ja kommit på stört, ja och städning du vet...
ienluftballong.blogg.se

Postat av: ann Pettersson

Publicerad 2015-02-22 19:53:52

Nej jag menar bandet big fish. Ett svenskt band som har en låt som heter så. Bra text, googla om du vill läsa. Triggervarning dock.

Svar: Åh då måste ja lyssna på den, kan nog stå emot triggervarningen ;)
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela