ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Trötter

Publicerad 2015-02-23 19:28:39 i Allmänt,

Idag känner ja mig som en liten trötter, från att ja vakna de tills nu när ja faktiskt lagt mig i sängen så har ja varit trött. Ändå har ja tagit mig ut för att fika med en vän och se filmen "fifty shades of gray". Kan säga att det inte var någon film för mig och precis som böckerna lär ja inte se de två nästkommande filmerna. Kan inte sätta fingret på vad det är ja inte gillade men grejen med att hon är så mesig och undergiven gör mig bara arg. 
 
Annars kan ja inte skriva så mycket maten har väl inte gått kanon men det är väl som vanligt. Det positiva med denna dagen är att ja knappt rört på mig något alls. Just det ja ringde vård centralen för att få en tid för min fot som stökar 12maj hade de en tid så ja ska ringa på morgonen imorgon och hoppas på en tid då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela