ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Väntan

Publicerad 2015-02-23 11:56:58 i Allmänt,

Idag har hittills kännts som en dag fylld med väntan, min vc skulle ringt för 40 min sedan för att boka en tid till mig men ön har ingen ringt. Ja har ju haft ont i min ena fot nu o över ett år och nu när ja har börjat röra mer på mig så har den bara börjat göra ondare och ondare. När ja fick detta så var min sjukgymnast säker på att det var en stressfraktur och tid för röntgen bokades. Tyvärr kunde ja ingen av de två gånger de kallade mig så då försvann den möjligheten och efter det har ja låtsat att allt är jättebra för att slippa vara till basvär igen. Men nu måste ja kolla upp den för såhär kan den inte hålla på...
 
Annars så ska ja på bio med en kompis, vi är båda trötta på kvällarna så det blir en tidig bio vid tre. Men det ska bli skönt att göra ngt på dagen så den går lite snabbare, för just nu går dagarna lite väl långsamt och det enda de kretsar kring är när, vad och hur ja ska få i mig maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela