ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Borta bra...

Publicerad 2015-01-20 18:19:13 i Allmänt,

Borta bra men hemma bäst. Men så ser inte min verklighet ut just nu, varje gång ja åker hem så slutar det i katastrof, ja ringer i panik till Varberg och frågar om ja verkligen ska komma tillbaka, vad som är meningen med livet osv. Ja får som tur är alltid samma svar, "kom tillbaka, livet är värt att leva". Så varje gång kommer ja krypande tillbaka.
 
Annars så har inte så mycket att tillägga, livet rullar på och ja och min hjärna snurrar vidare. Ja går upp i vikt, och börjar likna en valross, men va faan ska ja bli stor så är det väl här ja ska bli det. När ja kommer hem så kan ja ju gå ner i vikt igen om ja så vill...
 

Kommentarer

Postat av: lacunae.blogg.se

Publicerad 2015-01-20 20:01:26

Jag tvivlar iof på att du är stor som en valross. En valrosshona väger ca 800 kilo. En hane ca 1000 kilo.

Men jag vet hur du menar.. Och det är ju som så:

"Just because it's 'all in your head' doesn't make it any less real.."

Jag tycker att du är duktig.. Kriga vidare..

"Destroy what destroys you"

Svar: Destroy what destroy you. världens bästa citat och så sant. Men så jävla svårt att acceptera. Men ja är inte så långt ifrån den där valrosshonana 800kg ;)
Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-01-20 20:03:08

Vet hur du känner dig, men en dag kommer det kännas "helt okej". Jag har gått upp massor och trodde aldrig då att det skulle kännas som det faktiskt gör. Visst känner jag mig obekväm ibland, men aldrig på ett ångestladdat sätt! Kämpa på vännen<3

Svar: Tack!! Det är verkligen jätte jobbigt att gå upp i vikt, men som du säger så vänjer man sig vid den "nya" kroppen....Du är fin du <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: TicTacToe

Publicerad 2015-01-20 20:39:06

styrkekram!

Svar: Tack hjärtat!!
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Linn

Publicerad 2015-01-21 23:50:12

Hej! Hur går det på uppföljningen? Är säker på att du INTE liknar en valross! Och att det kommer kännas bättre när du vänjer dig vid den nya kroppen. Ge det tid bara..
Jag ska snart (äntligen!) komma till Varberg :)

Svar: Åh va glad ja blir, tror du kommer få rätt och bra hjälp här. Just nu är de lite fler patienter inne på kliniken men låt dig inte skrämmas av det, alla är på olika nivåer och perioder i sin behandling. Vet du något om vilken dag du kommer? Ja är ju på uppföljningen och det är ganska skönt men ja äter min helg mat inne på kliniken, så det är skönt att ha det som hjälp just på helgerna...
Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Linn

Publicerad 2015-02-06 15:39:06

Nu har jag sett dig på riktigt här på Capio och du liknar inte någon valross, långt ifrån!!!! Kram :)

Svar: Och ja som totalt har missat dig, synd.... Men ja lär väl se dig när ja kommer tillbaka om ja får komma tilllbaka....
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Linn

Publicerad 2015-02-19 22:16:31

Vi har faktiskt råkat på varandra flera gånger här ... bara lägg till några extra bokstäver framför namnet som jag använder här på bloggen :)

Hoppas du får komma tillbaka snart!

Svar: Ja får kanske komma tillbaka min läkare här ska prata med M läkaren så får vi se va han säger...Hoppas ja får komma tillbaka :D
Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela