ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Det går bra nu...

Publicerad 2015-01-23 11:38:38 i Allmänt,

Elelr inte, det går åt skogen, vaknade verkligen på fel sida. Maten känns oövervinnerlig och att laga den var en plåga, min tvång stod och drog i mig och de vann en liten inre strid idag. Inget ja är stolt över precis, för ja vet att ja måste fixa att laga maen själv ja har inte alltid personal bakom ryggen på mig, eller ännu hellre framför mig och de gör hellst inte maten åt mig. Men idag vart ja stressad och det gick ut över maten. 
 
Annars så känns allt lite åt skogen idag, ja är trött och vill hellst sova bort dagen men det är fint väder ute och ja borde gå ut på en promenad. Sen har ja samtal och då lär ja vara ännu tröttare efter det. Men det är bara att försöka hålla igång och inte släppa efter till förmån för tröttheten. Ja har ju typ en miljon andra saker ja borde göra men som alltid hamnar i andra hand så ja borde ta tag i mig själv och fixa lite av dem så ja kan börja bocka av på min lista...
 
Va hände ri era liv? Förmodligen mer intressanta saker än i mitt icke normala!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-01-23 13:00:33

Mitt liv är inte särskilt normalt heller :P jag gör ingenting :P
Massa kramar<3

Svar: Hur går det för dig gumman? Hur mår du? Ja har helt varit borta från denna världen så ja vet typ ingenting, Får gå in och läsa så ja vet vad som händer med dig <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: lacunae.blogg.se

Publicerad 2015-01-25 16:32:38

Tjaaaa... Jag har tvättat idag och ätit knäckebröd. Så intressant är mitt liv.

;)


Svar: Hahaha låter underbart, min lgh såg ut som ett enda kaos häromdagen då ja skulle tvätta upp alla mina kläder. Så kul hade ja det häromdagen, händer verkligen inte mkt i mitt liv. Hur har du det nu då? Händer det ngt mer intressant?
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela