ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Alla dessa steg

Publicerad 2015-03-04 16:21:17 i Allmänt,

Endast 6,7km gådda än idag men då har ja en promenad kvar, vet inte varför ja börjat mäta mina rundor men sen min pappa introducerade Runkeeper så är ja fast i att ha koll på hur långt ja går. Har väl tänkt att ja kan gå en mil om dagen, kanske i omgångar men att ja får ihop det i slutet iaf. Var så skönt att gå ut idag, solen lös och ja blev nästan lite svettig, här gäller det att traska på ordentligt. Fick ihop mina tankar lite under promenaden, ja måste verkligen försöka få ihop iaf ett ordentligt mål mat om dagen ja orkar inte svälta det är för påfrestande och min kropp orkar inte med det...
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-04 21:40:56

Du kan vända detta. Det finns så mycket fint att uppleva utan svält. Du är så värd det!
Kram

Svar: Ja ja kan säkert vända detta själv men det kräver så mycket mer styrka än vad ja har. Men ja jobbar verkligen mot något friskt iaf för det mesta och så länge och mycket som ja orkar...Kram
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Ida Jansson

Publicerad 2015-03-05 09:57:46

Radera runkeeper!! SNÄLLA!!! Jag gjorde det för längesen. Såå skönt!

Svar: Men det är så skönt att ha lite koll på hur mycket man går dels för att se att det inte blir allt för långt men även för att veta att man inte gått för lite. Dumt kanske att ha koll på att man inte gått för lite men ja får ångest av tanken att inte veta. Men ja ska verkligen försöka att inte fastna i någon hets att gå mer än ja gick igår osv.Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela