ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Ingen idé

Publicerad 2015-03-02 19:52:10 i Allmänt,

Ja blir så ledsen när ja märker att ingen bryr sig om att ja inte fått rätt medicin på flera dagar. Ja ringde dit man ska ringa för att få tag i sin läkare och efter många om och men skulle de kontakta henne och ge henne informationen om missen i mina mediciner. De sa att de skulle ringa mottagningen för att prioritera detta, men ja har inte hört något mer på hela dagen. Det är ingen idé att ja ens försöker eftersom allt bara blir skit ändå. 
 
Ja var ute och gick i två timmar idag ja måste ha gått över en mil, allt för att stilla tankarna på hur tjock ja har blivit. Kan inte förstå hur ja så snabbt tappat allt sunt förnuft och tycker att ja har blivit tjock efter Varberg. Kan inte förstå hur ja kan vara tillbaka i skiten och äta två smörgåsar om dagen och tycka det är okej, hur jädra snabbt kan man tappa allt det man jobbat så länge för att få. Det är ingen idé att ja försöker mer ja kommer ändå bara falla ner i skiten igen...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-02 20:37:05

Frustrerande med medicinerna :( blir ledsen att det går dåligt med maten för dig igen. Förstår att du har det jobbigt <3
Kämpa på, jag tror på dig!!

Svar: Alltså ja läser dina inlägg och vill inget hellre än att kommentera men det går inte, hur gör man? Verkar inte som att ja kan kommentera nu med din nya blogg sida. Kände så igen mig i den där iskalla känslan när man inser hur det är med allt på riktigt, hur man verkligen mår. Ja känner en sådan stress inför att börja plugga igen, känns som att ja glömt allt vi pluggat hittills och att ja inte kommer komma in i klassen och hitta några att plugga med. Plus att ja inte vill berätta för alla varför ja har varit borta. Men ja tror inte du behöver oroa dig inför att få jobb, du verkar väldigt kompetent och ja tror du kommer få lätt att få ett jobb du trivs med!!
Nu har det iaf löst sig med mina mediciner ringde varberg och de kunde skriva recept så ja har fram tills de kommer in i APOdosen.

Kram på deg <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: Ann Pettersson

Publicerad 2015-03-02 23:23:16

Har du läst eller skrivit ett extra bra inlägg de senaste 7 dagarna? Nominera det till min veckans inlägg tävling! Lämna tips i mina kommentarer eller maila. Svarar du här kanske jag missar det.
Tack på förhand!

Postat av: Ann Pettersson

Publicerad 2015-03-02 23:23:16

Har du läst eller skrivit ett extra bra inlägg de senaste 7 dagarna? Nominera det till min veckans inlägg tävling! Lämna tips i mina kommentarer eller maila. Svarar du här kanske jag missar det.
Tack på förhand!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-03 15:31:51

Går det inte? Vad märkligt!! Trodde det fanns ett val där man kan ange namn och URL. Det har dykt upp de gånger jag varit inne på någon nouwblogg utan att vara inloggad själv. Måste kolla upp det!

Ja, jag har försökt att tänka att allting ska ordna sig, att det inte kommer va såhär länge till, men så har jag tänkt i alla år. Ända sen jag var liten och det har inte ordnat sig :( nu när de vill utreda mig för personlighetsstörning känns det helt hopplöst för det betyder att jag alltid kommer ha dessa problem mer eller mindre :( vill verkligen inte vara sån här!

Att plugga är aldrig jättelätt, men oftast hittar man sina strategier och jag tror nog att du kommer hitta dina igen. Många är borta och tar uppehåll från studierna så jag tror inte du behöver oroa dig där. Du verkar dessutom vara en sån go och snäll tjej så pluggkompisar hittar du allt <3

Kram<3

Svar: Men om de kommer fram till att du har en personlighetsstörning så kan du få rätt hjälp både med samtal och mediciner det kanske blir jättebra?! Då kanske det går att få någon ordning på allt och du kan få tillbaka det livet du egentligen vill leva.
Snäll du är, ja ska börja redan nu med att vara på skolan någon dag i veckan för att plugga inför kommande omtentor, hoppas att det ska ge mig lite ordning på dagarna så ja har något att göra.

Ska prova att kommentera igen det blir så mycket lättare när det fungerar
<3
Kram
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela