ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Kaffe funderingar

Publicerad 2015-03-06 09:41:00 i Allmänt,

Alltså ja funderar så mycket nu för tiden, inte för att ja inte var en funderare innan men nu är det hela tiden. Ja funderar på dagarna och ja funderar på kvällar och nätter. Allt från dödsstraff till barn passerar genom hjärnan, inte så att ja funderar klart på en sak utan de kan snurra tio gånger och ja kommer ändå inte på något bra svar eller förhållningssätt. Ja kan ligga och fundera kring att ja någon gång i framtiden vill ha barn, men sen kan ja i samma tanke komma fram till att så länge ja inte kan erbjuda samma fina barndom som ja haft så vill ja inte ha barn. Nästa tanke kan vara om ja dricker för mycket kaffe, ja menar ja dricker tre stora muggar på morgonen och sen dricker ja två mitt på dagen och sen någon på em. Är det för mycket eller kanske för lite, för ja blir ju trött, då kanske ja skulle dricka fler koppar. 
 
Sen kommer alla mina funderingar krin mat och utseende, är ja för utseende fixerad? Fast ja bryr ju mig inte hur andra ser ut och är ja jättefet nu som kan ha  min kompis för små bytor, de är ju ändå i stl 27. Äter ja verkligen inte för mycket? Igår åt ja ju både tre smörgåsar och en yoghurt, usch va mycket det blir när ja tänker på det. Sen dödsstraff är det okej eller inte? Och dödshjälp är det okej?
 
Nää dessa funderingar gör mig galen, ja vill bara stänga av hjärnan iaf tillräckligt länge för att få en god natts sömn...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-06 15:06:09

Funderar också som en tok, jämt! Det bara flyger tankar konstant, hehe. De jäklarna är ju svåra att stoppa med..

Tänkte på kaffet. De är inte så att du dricker så många koppar för att för en känsla av mättnad? Jag gjorde nämligen så när jag åt dåligt!
Kram<3

Svar: Ja haha tankarna är svåra att göra sig av med...
Japp ja vet att ja dricker kaffe för att få en mättnads känsla och det fungerar ganska bra. Väldigt fel men ja tar till alla knep. Sen hann ja aldrig få tillbaka någon hungerskänslor när ja var i varberg vilket är en nackdel nu.

Va roligt att börja spela synth igen, är du duktig? Alltså din mat ser så jäkla god ut, synd att ja inte äter kött annars hade ja nog bett om receptet!!

Kram <3
ienluftballong.blogg.se

Postat av: M

Publicerad 2015-03-08 00:07:29

Så är jag med, tänker på allt från onödiga små saker till livskatastrofer... Blir så trött på de tankarna ibland. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela