ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Livet

Publicerad 2015-03-02 11:08:25 i Allmänt,

Livet bara flyter på, ja träffar kompisar ja umgås med fmiljen ja gör allt det där som är normalt att göra. Allt det där som folk i allmänhet gör, men mår ja bättre? Nej ja fixar ibland inte ens att vara med min familj för ja mår för dålig, skulle varit hos mina föräldrar nu men ja fixade inte att vara där längre än en dag, det var så länge ja kunde hålla skenet uppe. Ja gjorde en sak som jag är ganska stolt över, en vän ska vara med i en film om psykisk ohälsa och ja valde att prata om vissa saker med henne när hon spelade in. Får se om de tar med det men ja vågade berätta mer om omig själv och mitt mående än vad de flesta vet. 
 
Vad ja har svårt att acceptera är att ja inte klarar av att vara med min familj för att ja inte mår bra. Ja just nu har ja en anledning till att inte må bra då det har blivit fel i min APOdos och ja inte har de medicinerna ja egentligen ska ha. Att bara sätta ut mediciner på det sättet gör att ja mår skit, men ja vill verkligen inte vara så beroende av tabletter som ja faktiskt är...

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-03-02 12:22:27

Mår inte heller bättre av att umgås med folk. Det ger mig liksom ännu mer ångest när jag kommer hem för det tar så jävla mycket energi! Märker lättare nu med vilka som tar mer energi än de ger. Försöker undvika dem, men det är svårt det med..

Har du pratat med nån om APOdosen? Det är ju viktigt att du får rätt mediciner :( jäkla klantar :(
Kram<3

Svar: Ja men det är så svårt att veta vilka som är bra för en och vilka som bara tar energi men ja tror ja vet ungefär hur det ser ut bland mina vänner. Det jobbiga är att även de som suger energi är riktigt bra kompisar bara det att de är så fokuserade på sin egen skit att de totalt glömmer att de inte är ensamma med att ha det jobbigt.
Nä ingen ordning på APOdosen får bli till att försöka imorgon igen, då har ja även en tid till sjukgymnasten så då kan hon oxå meddela min läkare om missen.

Hur mår du annars?

KRAM <3
ienluftballong.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela