ienluftballong.blogg.se

Jag är så mycket bättre i fantasin

Mediciner

Publicerad 2015-03-05 11:01:30 i Allmänt,

Ja är så jädra dum, ja sitter och läser på om överdosering på mina tabletter, hur mycket ja måste ta för att det ska bli någon skada. Men ja vet ju egentligen att ja vill fortsätta leva och jobba mot ett friskare liv. Ja vill så himla många grejer och visst att försvinna är en av dem, men då kommer jag gå miste om alla de andra sakerna ja vill göra. Så att titta på olika tabletters möjlighet att ta mitt liv borde inte ens vara ett alternativ. 
 
Idag ska ja ta en promenad och fika med en fin vän så ja hoppas på lite lycka från det hållet, ja brukar alltid må bättre när ja har umgåtts med mina vänner. Det enda jobbiga är att ja redna innan ja träffat henne är trött i kroppen och huvudet, ja vet inte hur det kan komma sig att ja hela tiden blir så trött. Ja som inte gör så mycket alls borde vara pigg och alert mest hela tiden, men istället så är det som att tröttheten attackerar mig med en än större kraft för att jag inte gör något på dagarna. Mina promenader är det enda ja kan hänga upp dagarna på och det håller ju inte i längden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela